Про це у розмовній студії «Правди.Наживо» заявив голова ГО «За якісний транспорт» Святослав Товстига.

«Станом на зараз в АПТ-1 є близько 150 власних автобусів. За цими рішеннями їм потрібно 540. Простіше кажучи, як мінімум 300 автобусів потрібно брати в суборенду. Якщо місто не заключить суборенду або не знайде автобусів, то ситуація може погіршитись. Також в АТП-1 є 70 великих автобусів, які періодично простоюють. Втім, чи зможуть вони їх «підняти» і знайти суборендарів, які були б готові піти на ці маршрути – невідомо», – пояснив він.

Місто буде обслуговувати автобуси, які курсують за номерами від 1А до 47А включно. Таким чином, каже експерт, міська влада намагається забрати під «власне крило» усі маршрути. Втім, такі зміни – лише формальність:

«Фактично 80% перевезень у Львові вже є під АТП-1. Враховуючи те, що ще є комунальне підприємство «Львівелектротранс», то місто фактично стало монополістом. Воно має 49 маршрутів, а ще – трамваї та тролейбуси. Що зміниться завтра? Не зміниться практично нічого, бо на цих маршрутах і їздили комунальні перевізники, просто без суборенди, яку надали зараз».

Більше – у відео. Прямий ефір «Правди. Наживо» дивіться щобудня о 19.00 на телеканалі НТА.