«Ми розробляємо стратегію розвитку туризму міста. Одним з перших досліджень було опитування готелів, ресторанів, туристичних фірм щодо стану туристичної галузі м. Львова, перешкод та перспектив розвитку галузі туризму. Зараз триває опитування екскурсоводів щодо визначення туристичного продукту, який пропонується туристам», - повідомила начальник відділу туризму ЛМР Оксана Миськович.

За її словами, 23 квітня в рамках розробки стратегії відбулася перша ділова гра «Львівський банк знань: туристичний продукт міста Львова». У грі брали участь близько 50 представників готельного, туристичного та ресторанного бізнесу, науковці, гіди-екскурсоводи, керівники львівських музеїв та галерей, архітектори та ін.

«Метою ділової зустрічі було визначити туристичні продукти міста Львова та маркетингові інструменти просування їх в Україні та за кордоном», - додала п. Оксана.

В рамках розробки стратегії відбуватиметься ще ряд таких ділових ігор, зокрема – освіта в туризмі.