Сьогодні у Львові Асоціація медіа юристів Львівщини провела семінар для журналістів на тему „Правове регулювання діяльності ЗМІ та журналістів в період виборчої кампанії Президента України”.
Юрисконсульт ТзОВ „Видавнича група „Експрес” Юрій Ничка розповів про правила ведення передвиборної агітації в ЗМІ. За його словами, перевиборної агітацією вважається спонукання виборців до голосування „за” або „проти”. При цьому відповідальність за форму і зміст політичної реклами в ЗМІ несе кандидат в президенти. Журналіст у своїх інформаційних матеріалах, зі слів Юрія Нички, повинен чітко розмежовувати факти і оціночні судження.
Заступник голови Правління ГО „Львівський інститут іміджмейкерства та реклами” Любомир Зубач розповів про заборони для медіа щодо поширення певних видів інформації у виборчий період. Він зазначив, що агітматеріали не можуть містити закликів до зміни конституційного ладу, розпалювання національної і релігійної ворожнечі. За його словами, медіа не може відмовити кандидату в президенти в розміщенні політичної реклами, якщо була розміщена політична реклама іншого кандидата.
Окрім цього, юристи розповіли журналістам про особливості відповідальності журналістів та засобів масової інформації під час виборчої кампанії Президента України, практичні аспекти роботи журналіста з виборчими комісіями, права та обов’язки представників ЗМІ в день виборів, ЗМІ та штаби кандидатів в Президенти.
Семінар проводився в межах проекту „Розробка Концепції систематизації та реформування законодавства в інформаційній сфері”, який реалізується Львівським інститутом іміджмейкерства та реклами за підтримки МФ „Відродження” та Агентства з міжнародного розвитку США.