Телефонний довідник скрізь у світі є звичною і, водночас, необхідною річчю. Він став невід’ємною частиною будь-якого бізнесу, його швидким помічником. Учора у Львові відбулася презентація першого телефонного довідника видавничого дому «Діалог». Як розповів Ігор Добрянський, керівник видавничого дому «Діалог», довідник «ТЕЛефонна книжка 2007» вирізняється з-поміж інших видань такого роду своєю ідеологією.

Насамперед, наголосив пан Добрянський, характерною особливістю довідника «ТЕЛефонна книжка 2007» є та, що він розповсюджується безкоштовно. Кур’єрська служба доставки доставляє його безкоштовно УСІМ підприємствам, організаціям, які існують на теренах Львівщини.

По-друге, усі заклади і установи вносяться до цього довідника також безкоштовно. В цьому основна відмінність «ТЕЛефонної книжки 2007» від довідників, які видавалися у Львівській області дотепер: автори довідника прагнули вкласти в нього інформацію про всіх і всім його роздати.

«Наш довідник — це довідник рівних можливостей», - підкреслив Ігор Добрянський. «Адже до нього входять всі, включно з приватними підприємцями, які навіть не мають офісу, а мають тільки мобільний телефон. В наш довідник потрапляють усі, хто надає якісь послуги чи виробляє товари».

«ТЕЛефонна книжка 2007» також вирізняється тим, що у ній застосовано декілька «ноу-хау». По-перше, це – дві системи пошуків. Одна – за видом діяльності підприємства, друга – за назвою фірми, установи чи організації. «Такого підходу у Львові раніше не застосовували, це наша особиста розробка на основі кращих зарубіжних і вітчизняних видань», - наголосив керівник видавничого дому «Діалог». Окрім системи пошуку, довідник вирізняється тим, що його розділили на дві частини: перша – це так звані «білі сторінки», куди увійшли органи влади та інші державні установи, телефони, яких щодня можуть людині знадобитись. А на «жовтих сторінках» подані підприємства і фірми.

Як зазначив Ігор Добрянський, у західному регіоні довідник «ТЕЛефонна книжка 2007» є найбільш високотиражним виданням і, водночас, він є найбільш повним виданням такого роду — в ньому можна знайти дані про більш як 13 тис. підприємств та організацій.

«Для того, щоб зібрати цю інформацію ми працювали близько 8 місяців і можемо з певністю сказати, що такої бази даних як у нашому довіднику, немає в жодному органі – ні в податковій, ні у статуправлінні, ні у пенсійному та інших фондах», 0 підкреслив Ігор Добрянський. Адже у довіднику наведено реальну, а не юридичну адресу фірми (не секрет, що деякі фірми свого часу реєструвалися за адресом приватних помешкань, а тепер мають офіси), ми також вказуємо конкретний вид діяльності, яким займається фірма, а не той, який зазначено у свідоцтві про її реєстрацію. Адже в свідоцтві про реєстрацію зазвичай вказують різні види діяльності, так би мовити «із запасом». «Щоправда, траплялося й таке, що деколи наші менеджери наражались на недовіру», - розповів керівник видавничого дому «Діалог». «Переважно людей спантеличувало те, що ми не просимо грошей взамін за інформацію про них, розміщену у довіднику. Хоча таких випадків було порівняно небагато. Сподіваюсь, що наступного року, ті, хто висловлював раніше недовіру до нас, прийдуть сюди і таким чином мінімум наступний випуск довідника буде ще повнішим».

Видавничий дім «Діалог» планує через місяць запустити електронну версію довідника. Вона буде в загальному доступі за адресою www.telefony.lviv.ua  . Автоматично всі організації, які є в довіднику, перейдуть в електронну версію довідника. Доступ до бази буде безкоштовний. Ця електронна база буде оновлюватися щомісяця, адже практика показує, що інформація про фірми застаріває щорічно приблизно на 20-30%. Як повідомив пан Добрянський, «Діалог» планує випустити друге оновлене друковане видання довідника вже у лютому 2008 року.

Довідник «ТЕЛефонна книжка 2007» – це бізнес-проект, - підкреслив пан Добрянський. «Основі заробітки – від реклами. Ми кажемо, що реклама, за яку рекламодавець нам заплатив один раз, працюватиме впродовж усього року, до виходу наступного довідника. Ми розрахували, що з третього року довідник вийде на самоокупність, бо приблизно за три роки ми справді наберемо критичну масу інформації і – що головніше – люди звикнуть до довідника, почнуть активно ним користуватися. Принцип цього бізнесу відомий в усьому світі вже понад 100 років тому ми маємо усі підстави сподіваємося на успіх і нашого бізнес-проекту».