«Наше завдання змотивувати молодь до читання, аби молоді люди зрозуміли, що читати корисно і модно», – розповіла організатор проекту Яна Казів.

«Ми живемо в медіальну епоху, коли гасло немає уже сили. Новою формою впливу є картинка, люди тепер швидше на неї реагують», – зазначила заступник начальника управління культури Ірина Магдиш.

Участь у конкурсі може взяти кожен охочий. Форма довільна. Тривалість короткометражного фільму повинна становити від 30 секунд до 10 хвилин.

«Ролики повинні бути емоційними і використовувати напрацювання реклами. Література – це також товар і наше завдання переконати, що цей товар є гідним», – додала Магдиш.

На переможця чекає грошовий приз у розмірі 3 тисяч гривень та можливість стажуватись у творчій групі «Wecinemastudio», яка займається відео виробництвом у складі компанії «Альтернатива».

Визначити переможця допоможе компетентне журі та голосування у соціальних мережах.

Конкурс триватиме з 10 вересня по 21 листопада.

Надсилати відео на конкурс необхідно за адресою: http://goo.gl/YIWzuU