Про це інформує прес-служба Львівської міської ради.

«Якщо порівнювати тематику аварійних звернень, то в червні найбільше питань було щодо благоустрою, стану будинків, транспорту, проблем з холодним водопостачанням та скарг на заклади торгівлі. 

В липні ми спостерігаємо зменшення майже вдвічі звернень щодо вуличного освітлення, прибирання прибудинкових територій, протікання дахів, витоків каналізації на вулиці, а щодо проблем з електропостачання, то їх кількість зменшилась втричі, порівняно з аналогічним періодом минулого року. Щодо питань подачі води, то цього року більше мешканці скаржились на проблеми з холодною водою, з гарячою – вдвічі менше», – розповів начальник Адміністративно-господарського управління Валентина Бартошик.

А щодо звернень з питань освітлення сходових кліток, транспорту та запаху на вулиці спостерігається збільшення. «Якщо говорити про причини такої кількості дзвінків у липні, то в у нас вперше спостерігається зростання дзвінків саме в нічний період, і в основному це питання неприємного запаху на вулиці», – зазначила Валентина Бартошик.