По це повідомляють «РИА Новости».

Зокрема, у статті «Ведомостей» йшлося про будівництво будинку на ділянці площею 3 гектара в підмосковній Барвисі. Ймовірна вартість землі, за інформацією видання, становила 60 млн доларів за ринковими цінами 2014 року. На суді представники газети наполягали, що публікація про власність Сечіна становить суспільний інтерес.

Адвокати «Роснефти», в свою чергу, заявили, що стаття була опублікована «заради цікавості публіки», назвали інформацію помилковою і вимагали її спростування.