У понеділок, 2 листопада, в Україні почав працювати всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров'я з протидії коронавірусній хворобі.

Про  створення нової лінії для запитань розповів очільник МОЗ Максим Степанов під час сьогоднішнього брифінгу.

Степанов зазначив, що відтепер кожна людина, яка має запитання щодо коронавірусу може цілодобово отримати в кол-центрі усю необхідну інформацію.

За його словами, було створено досить великий кол-центр, де наразі працюватиме 150 операторів.

Лінія для дзвінків буде безкоштовною. Номер телефону – 0 800 60 20 19.

Міністр зауважив, що телефонувати у центр можна, якщо ви не можете зв'язатися зі своїм сімейним лікарем, необхідно отримати направлення на аналізи чи комп'ютерну томографію, або виникли питання з ПЛР-тестуванням.

Степанов також розповів, яким буде алгоритм дій після дзвінка.

"Зрозуміло, щоб з'ясувати інформацію і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв'язатися з відповідним містом та сімейним лікарем. Все це буде фіксуватися та реєструватися в CRM-системі, яка автоматично буде надсилати його на розгляд в регіони. А після отримання відповіді оператор обов'язково повинен вам зателефонувати", - пояснив міністр.

У МОЗ уточнили, що всеукраїнський кол-центр було створено через те, що регіональні гарячі лінії працюють з перешкодами.

Читайте більше актуальних новин України та світу: