Про це пишуть «Ведомости» з посиланням на учасників ринку.

Збої в роботі системи сталися 21 і 22 січня. У пивоварної компанії «Балтика» перебої почалися близько 14:00 22 січня і тривали до вечора, повідомив віце-президент компанії Герман Епштейн.

Після того, як система перестала відповідати на запити, на «Балтиці» на кілька годин перестали реєструвати документи в ЄДАІС. Одержувачі алкоголю також не змогли зареєструвати товар, що надійшов.

Власник ресторану в Москві повідомив на умовах анонімності, що постачальники не відвантажують алкоголь з 21 січня, а заявки на нові відвантаження досі не схвалила система. «Тепер і так складно заманити відвідувачів у ресторан, а в нас іще й половина винної карти, найпопулярніші позиції, в стоп-листі», – зазначив він.

«Якщо система висить годину, то чисті втрати становлять близько 10 відсотків вартості відвантаження, потім щогодини цей відсоток істотно збільшується», – сказав представник «Балтики». Топ-менеджер іншої великої компанії додав: «Уявіть, що весь алкогольний ринок зупинився на кілька годин. Втрати колосальні».

ЄДАІС у гуртовій торгівлі запустили 1 січня 2016 року. Система має на меті враховувати обсяг виробництва й обороту алкогольної продукції. В грудні 2015 року російські магазини попередили, що через поспішний запуск системи з поставками алкоголю можуть виникнути проблеми.