«З міського бюджету не було витрачено жодних коштів. Конкурс на визначення розробника був оголошений ЄБРР. Компанія «Луїс Бергер» – переможець конкурсу. Угода на виконання робіт була укладена між «Луїс Бергер» та департаментом житлового господарства та інфраструктури. ЄБРР виступав адміністратором коштів. Кошти фізично місто не отримувало. До роботи компанія залучала субпідрядників», – сказав Кіраль.

Слід розуміти, що фахівці компанії визначали принципи і умови розробки транспортної мережі. А над реалізацією працювали субпідрядники. У цьому випадку – це «Львівська політехніка», – зазначив він.

«Луїс Бергер» розробляла транспорту мережу за кошти спеціального фонду», – зазначив начальник управління транспорту та зв’язку Микола Жук.

Нагадаємо, окрім розробки транспортної мережі, компанія «Луїс Бергер» працювала над системою електронного продажу квитків, стратегією управління паркуванням та договором на надання послуг перевезень громадським транспортом з ЛЕТ та приватними операторами.

«Маршрутна мережа розрахована під систему електронного квитка, це було передбачено заздалегідь. Розроблена концепція запровадження електронного квитка у Львові. Система передбачає, що активні пасажиропотоки рухаються без пересадки, а менші пасажиропотоки повинні здійснювати пересадку на трансферних зонах», – додав Микола Жук.

Розмір гранту, наданого «Луїс Бергер» для виконання цієї роботи, складає близько 540 тис. євро.