Покупці звернули увагу на те, що всесвітня мережа швидкого харчування МакДональдс пропонує в Україні тільки дві мови меню: українську та англійську. Фото терміналу самообслуговування залили у соцмережі й воно стало вірусним.

Українці почали репостити фото на свої сторінки, жартуючи, що любителі “русского міра” скоро заявлять, ніби МакДональдс їх “утискає”.

Невдовзі так воно й сталося.

Одним з перших цим фактом обурився відомий проросійський блогер Анатолій Шарій. У своєму “Телеграмі” він написав, що відсутність російської у меню “демонструє все ставлення до половини населення України”.

Слідом за Шарієм такі дописи почали робити й інші українофоби, наголошуючи, що в Росії, на відміну від України, “панує денмократія”:

А українці у відповідь запустили цілу кампанію з підтримки МакДональдсу.

Патріоти почали публікувати скріншоти дописів Шарія, зазначаючи, що вже біжать до найближчого із закладів цієї мережі, щоб перекусити.

Згодом компанія у мережі офіційно підтвердила, що основною мовою комунікації в Україні є українська мова: