Про це йшлося сьогодні, 15 червня, під час засідання виконавчого комітету Львівської міської ради, передає кореспондент «Вголосу».

Так, сьогодні голови міських районних адміністрацій доповіли Садовому про кількість квартир, автомобілів та паркомісць  у деяких багатоповерхівках.  До прикладу, на вулиці Залізничній,23 є 75 квартир, мешканці яких володіють 53 автомобілями. Біля даного будинку є лише 28 паркомісць. Схожа ситуація і на проспекті Червоної Калини,64. Там є 214 квартир, 80 автомобілів і лише 42 паркомісця.

Садовий звинуватив власників автомобілів у тому, що вони створюють затори у місці, атому вони з цим щось робитиму.

 «Враховуючи озвучену інформацію, потрібно приймати якісь рішення. Я розумію, що теперішні стандарти не враховують реальну ситуацію у місті. Нам потрібно чітко продумати рішення виконавчого комітету, яке б давало чітке співвідношення щодо кількості квартир та паркомісць», - заявив Садовий.

У відповідь на це член виконкому, бізнесмен Орест Печенко запропонував продавати квартиру одразу із парко місцем.

Натомість головний архітектор Львова Юліан Чаплінський заявив, що у Львові уже впроваджуються норми спрямовані на те, щоб зменшити у місті кількість автомобілів.

«Ми керуємось досвідом наших міст-партнерів та Концепції інтегрованого розвитку. Така проблема в Амстердамі була у 1975 році, коли автомобілі заполонили історичний ареал міста, місто стало некомфортним. Після війни набудували багато розв’язок, які зараз перетворені в громадські простори. Всі гроші вкладені в громадський транспорт та інфраструктуру. Ми підписали угоду з тими містами по співпраці, що ми йдемо таким же шляхом. Створення автомобільної інфраструктури приведе до колапсу, бо затори створюють не трамваї, а автомобілі. В інших містах це регулюють податком на автомобілі, законами про екологію. Деякі міста будуть забороняти дизельні автомобілі. Тому люди масово пересідають на велосипеди та громадський транспорт. Ми йдемо тим же шляхом - розвитком сталої мобільності», - сказав Чаплінський.