У 2011 році працівниками відділів управління соціального захисту прийнято та надано консультацій майже 182 тис громадянам.

«Найчастіше львів’яни звертаються за оформленням субсидій, соціальних допомог, пільг чи отримання консультацій фахівця. Ріст кількості звернень обумовлений зниженням рівня доходів населення, підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги», – зазначила начальник відділу пільг, соціальних допомог та компенсаційних витрат управління соціального захисту Львівської міської ради Леся Дронь.

Як нагадують у міськраді, сьогодні всі «Єдині приймальні» районних відділів соціального захисту працюють без обідньої перерви, за розширеним графіком з понеділка до четверга з 8:00 до 19:00 год., і в п’ятницю з 9:00 до 16:45 год. Для зручності львів’ян, існують також послуги «попередній запис на прийом по телефону» та «попередній запис на прийом в режимі он-лайн» на сайті «Львів соціальний».http://lvivsocialnyj.city-adm.lviv.ua/

«Львів’яни частіше звертаються до відділів управління соціального захисту, що свідчить про підвищення актуальності багатьох соціальних питань та потреби у їх вирішенні. Попри значний наплив звернень від мешканців, великих черг спостерігати не доводиться», – каже начальник управління соціального захисту Львівської міської ради Ольга Павлюк.

На її думку, це свідчить, що проведені структурні зміни в організації робочого процесу, перехід на концепцію обслуговування за принципом «єдиних приймалень», впровадження попереднього запису на прийом телефоном чи через інтернет, принципово змінили ситуацію в бік підвищення якості надання соціальних послуг, оперативності обробки запитів громадян та вирішення різних соціальних питань.