В Україні на 54 км траси М-06 у тестовому режимі запрацювали перші два майданчики в межах реалізації пілотного проєкту WiM зважування вантажівок у русі.

Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій у Facebook.

Міністр нагадав, що нещодавно Верховна Рада прийняла два закони, які дозволяють кардинально змінити підхід до габаритно-вагового контролю.

Зокрема, №1047 – запроваджує автоматичний габаритно-ваговий контроль, а №1063 – передбачає спрямування штрафів за недотримання габаритно-вагових норм до Дорожнього фонду.

Він зауважив, що впровадження WiM вирішує два ключові завдання: збереження автомобільних доріг від руйнування великогабаритним транспортом та зменшення корупційних ризиків.

За його словами, Уряд розраховує, що впродовж наступного року-півтора в Україні буде близько 100 подібних комплексів.

Міністр повідомив, що на перших етапах це буде працювати в предселекційному режимі, але надалі більшість інспекторів переведуть до бек-офісу, де не буде контакту з людьми, а фіксація порушень буде здійснюватися автоматично та дистанційно.

Криклій додав, що наступний крок – це оснащення основних транспортних коридорів з високою щільністю руху сучасними та високоточними WiM-комплексами. Системи WIM також повинні бути встановлені поряд з усіма основними прикордонними пунктами пропуску та морськими портами.

Нагадаємо, що з кінця жовтня вантажівки на дорогах зважуватимуть під час руху.