У четвер, 10 травня, в України з’явився новий бренд, за допомогою якого її віднині планують презентувати у світі, пише Голос Америки.

І хоча у Міністерстві інформаційної політики повідомили, що його розробка була безкоштовною, однак це не зменшило шквалу критики, який з'явився одразу ж після презентації бренду.

Одним він видався таким же невиразним, як і низка попередніх іміджевих українських логотипів. Про це, зокрема, пише головний редактор українського інтернет-журналу про фотографію Bird in Flight Євген Сафонов.

Окрема велика дискусія розгорнулась навколо схожості нового бренду України з логотипом одного з розділів відомого порно-ресурсу, пише Сергій Барановський у Facebook

«Будемо сподіватись, що Porn.Hub не подасть до суду через захист авторських прав. І що тролити будуть не надто жорстоко… Але питання впізнаваності вирішене, так)», – сподівається блогер Катерина Золотарьова у Facebook

Тим часом Павло Вржещ – директор агенції Banda, яка і розробила новий бренд, – стверджує, що висміювана користувачами соцмереж схожість з лого порно-ресурсу є випадковою.

«Якщо взяти самі форми, звісно хтось колись десь їх використовував. Але в сумі, як воно виглядає, як з цим працюють, якщо подивитися весь брендінг, а не вирвану одну п’яту частину, то там жодної подібності немає абсолютно», – наголошує він.

Вржещ також додає, що «лише в одному з 10 варіантів комбінацій дуже сильно віддалено нагадує логотип Porn.Hub…»

«Ну звісно, причепилися до цього, бо людям подобається таке шерити, вони чомусь не додають ще 5 варіантів логотипу, де він використовується на сумці, на автобусі, в друкованій рекламі і зовсім не схожі на порівняння. Ці картинки не додають в коментарі, бо «ага…а як же поржати»?» – заявляє він.