Про це повідомила прес-служба Укравтодору.

«Спеціалісти Укравтодору вже передали технічну документацію та документацію щодо відведення земель під будівництво Службі автомобільних доріг у Львівській області, здійснили фінансово-економічне обґрунтування доцільності втілення проекту та розробили фінансову модель його реалізації», – розповіла начальник Відділу Терезія Бабич.

За її словами, згідно із зазначеним обґрунтуванням запланований термін концесії становитиме 49 років, у тому числі етап будівництва – 4 роки та етап оперування – 45 років.

Що ж до економічної моделі – вона передбачає нульову участь держави у фінансуванні капітальних витрат будівництва.

«Плата за проїзд концесійною автомобільною дорогою зараховуватиметься до спеціального фонду Державного бюджету, а вже звідти вестиметься розрахунок з концесіонером – відшкодовуватимуться витрати на будівництво та оплачуватиметься належна експлуатаційна готовність автомобільної дороги», – пояснила Т. Бабич.

Вона додала, що за умовами конкурсної документації до участі у конкурсі залучатимуться лише компанії або групи компаній, котрі мають значний досвід реалізації концесійних проектів, зокрема їх успішного фінансового закриття, а також значний досвід будівництва й експлуатації автомобільних доріг, що гарантуватиме якісне виконання робіт.

«Днями конкурсну документацію буде представлено на розгляд конкурсної комісії, після чого її буде направлено на погодження в усі зацікавлені органи влади, а потім – на затвердження Кабінету Міністрів України», – підсумувала вона.

Будівництво дороги Львів-Краковець протяжністю 84,4 км розпочали ще у 1999 році. Раніше планувалось, що дорогу будуватиме приватний інвестор, і, відповідно, вона мала стати першою платною магістраллю в Україні.

1999 року Кабмін уклав з Консорціумом Трансмагістраль угоду на будівництво траси Львів-Краковець, згідно з якою термін будівництва становив 5 років.

2 червня 2003 року Кабінет Міністрів України затвердив проект будівництва дороги Львів-Краковець, як складової частини Третього міжнародного транспортного коридору № 3 Берлін - Київ, згідно з розпорядженням якого будівництво мало завершитися через 4 роки і 9 місяців.

У січні 2009 року Львівська облрада звернулась до тодішнього прем’єр-міністра Юлії Тимошенко з проханням змінити концесіонерів автомобільної дороги Львів-Краковець.

У жовтні 2010 року будівництво дороги відновила донецька «Альтком», яку пов’язують з Колесніковим, але вона також не завершила будівництво.

Проект концесії «воскресили» у 2013 році.

На Міжнародному економічному форумі у Трускавці у жовтні 2013 року екс-віце-прем'єр-міністр Олександр Вілкул заявив, що тендерні процедури щодо будівництва концесійної дороги Краковець-Львів-Броди-Рівне розпочнуться у першому півріччі 2014 року.