Про це заявив сьогодні, 17 вересня, президент Українського аналітичного центру Олександр Охріменко.

За даними центру, за січень-липень українці купили в роздрібній мережі (в офіційній торгівлі) продуктів харчування на 76 млрд. гривень, пише Український Бізнес Ресурс.

«Це становить близько 6,7% всіх грошей, які українці залишили в офіційній торговельній мережі. Цифра виглядає дуже переконливо, якщо згадати, що на купівлю хліба та хлібобулочних виробів українці за перше півріччя витратили всього 1,8 млрд. гривень, на купівлю молока 3,5 млрд. гривень, на купівлю кондитерських виробів всього 3,3 млрд. грн» , - повідомив Охрименко.

Він також додає, що на хліб, молоко і шоколадки для дітей, можливо, людям і не вистачає коштів, але на тютюн вистачає при тому, що ціни на нього за рахунок акцизів зростають прискореними темпами.

Згідно з результатами дослідження, за даний період українці витратили також майже 12 млрд грн на покупку алкогольних напоїв, у той час як на купівлю безалкогольних - чаю, кави, мінеральної води і соків - було витрачено 7 млрд. гривень.

«Зрозуміло, що горілка дорожча, ніж мінералка, і п'ється горілка веселіше, ніж яблучний сік. Тому навіть висока ціна не може відлякати охочих купити гарячливе», - коментує статистику Охріменко.

Джерело: Фокус