Про це заявив завідувач лабораторії соціально-психологічних технологій Інституту соціальної та політичної психології НАПН України Павло Фролов.

Зокрема, згідно з даними опитування, проведеного Інститутом соціальної та політичної психології разом з Асоціацією політичних психологів України 28 вересня - 7 жовтня, подобається чи не викликає роздратування реклама усіх без винятку партій тільки у 1,3% опитаних, не подобається жодна - 24% , дратує реклама всіх партій - 14%.

Він також заявив, що до списку партій, чия реклама виборцям частіше подобається, ніж дратує, належить партія УДАР (подобається 18%, дратує 5%), а відчуття роздратування у респондентів найчастіше викликала реклама Партії регіонів (дратує 35%, подобається 16%).

Крім того, він зазначив, що політична реклама, яку партії використовували під час нинішньої виборчої кампанії, не мала достатньо значного впливу на перерозподіл електорату і зміну намірів громадян підтримати ту чи іншу партію.

«Вплив політреклами на свій електоральний вибір в тій чи іншій мірі визнає тільки кожен п'ятий респондент, тобто 20%. І це при тому, що рекламу бачили і можуть пригадати більш ніж 90% опитаних», – заявив Фролов.

Він також розповів, що згідно з даними опитування, найбільш чутливими до впливу політичної реклами, за самооцінками респондентів, виявилися прихильники партії Наталії Королевської Україна - Вперед - 42% з них визнали, що саме реклама вплинула на їх вибір. Рідше такий вплив визнавали симпатики Нашої України та Партії регіонів - близько 34%.

Найчастіше згадуваною була реклама Партії регіонів - її згадали 66% опитаних, реклама інших партій згадувалася помітно рідше: УДАРу - 39%, партії Україна - Вперед - 38%, КПУ - 34%, Нашої України - 12%, Свободи - 7%.

Джерело: korrespondent.net