У квітні розмір української інтернет-аудиторії, який визначається за кількістю унікальних користувачів, які протягом місяця хоч раз заходили у мережу, скоротився порівняно з березнем на 0,15% — до 6 млн 404 тис. 841 особи.

У квітневому звіті компанії Sputnikmedia йдеться, що аудиторія Uanet за перший тиждень квітня склала 1 млн. 949,535 тис. осіб, за другий - 2 млн. 5,84 тис., за третій - 2 млн. 20,645 тис., за четвертий - 2 млн. 55,61тис. осіб.

Географічним лідером за кількістю користувачів є Київ - 54,14% відвідувачів (у березні - 53,63%). Користувачі з інших великих міст (Дніпропетровськ, Донецьк, Запоріжжя, Львів, Одеса, Харків) склали 32,03% (у березні 32,16%), а з решти регіонів - 13,83% аудиторії (у березні - 14,21%).

Найбільший приріст демонструвала Черкаська область, де Інтернетом стало користуватися на 8,43% людей більше, ніж у березні, а найбільше падіння - Чернівецька область, де інтернетом стало користуватися на 22,93% людей менше.

Українські новини