Як повідомляє «Новое время», про це розповів старший банкір ЄБРР в Україні Марк Магалецький.

За словами Магалецького, ЄБРР сподівається на зростання доходів Укрзалізниці. 

«Ми готові фінансувати закупівлі нового рухомого складу і локомотивів. Але тепер компанія повинна прийняти рішення, які кошти їй потрібні», – пояснює банкір.

За словами старшого аналітика ІК «Арт Капітал» Олексія Андрейченка, на закупівлю вантажних вагонів хотіли залучити 875 млн грн – це близько 950 вагонів. Ще 97 млн грн повинні були витратити на модернізацію тягового рухомого складу.

Експерт у сфері транспорту Олександр Кава розповідає, що ступінь зносу вагонів УЗ з деяким категоріям наближається вже до 98%.

«У першу чергу варто ставити акцент на універсальні вантажні вагони (напіввагони і криті вагони) і на двосистемні електровози. Це те, що може дати максимальний ефект для УЗ і окупати ці вкладення», – пояснює експерт.