АТ “Укрзалізниця” вважає пріоритетним напрямком рефінансування поточної заборгованості за євробондами випуск нової серії єврооблігацій у другому-третьому кварталі 2019 року.

Про це повідомляється у фінансовому звіті компанії за 2018 рік, повідомляє ЦТС.

В Укрзалізниці очікують, що ефект від дерегуляції вагонної складової та підвищення цін на вантажоперевезення можуть бути недостатніми для виплат за довгостроковими кредитами в 2019 році (300 млн доларів).

“Управлінський персонал продовжує розробляти варіанти з рефінансування поточної частини такої заборгованості. Пріоритетним напрямком є ​​отримання необхідних дозволів для розміщення нового випуску єврооблігацій у другому-третьому кварталі 2019 року. Також проводиться робота із залучення запозичень з альтернативних комерційних джерел”, – зазначається у фінзвітності.

Крім того, управлінський персонал опрацьовує можливість залучення коштів від державних банків та механізмів державної підтримки в разі неможливості своєчасного залучення коштів з міжнародного ринку капіталу.

У той же час в “Укрзалізниці” підкреслюють наявність ризику своєчасного неотримання необхідного рефінансування, враховуючи ймовірні складнощі з отриманням відповідного узгодження від цілого ряду органів влади.

“У такому випадку управлінський персонал готовий, як крайню міру ініціювати переговори з кредиторами про реструктуризацію заборгованості”, – заявляють в “Укрзалізниці”, посилаючись на те, що зможуть узгодити прийнятні умови реструктуризації заборгованості.

Однак, як відзначають в компанії, реструктуризація поточної заборгованості може вважатися подією невиконання зобов’язань (дефолту) за іншими кредитними договорами, в результаті чого у деяких кредиторів можуть виникнути права вимоги дострокового погашення по відношенню до більшої частини довгострокових кредитів.

Додамо, що “Укрзалізниця” продала онлайн понад 100 мільйонів квитків.