У 6 разів зросло навантаження на онлайн-сервіс “Укрзалізниці”. Відтак, компанія обмежила кількість операцій з проведення клієнтських платежів і вживає заходи для врегулювання ситуації.

Про це повідомляє прес-служба АТ “Укрзалізниця”.

“У зв’язку із збільшенням у 6 разів навантаження на онлайн-систему продажу квитків booking.uz.gov.ua фахівцями “Укрзалізниці” вживаються заходи для забезпечення коректної роботи сервісу. Зокрема, для забезпечення проведення клієнтських платежів. “Укрзалізниця” просить клієнтів з розумінням ставитися до ситуації, що склалася”, – зазначається в повідомленні.

За інформацією “Укрзалізниці”, наразі для стабілізації роботи системи накладено обмеження у 140 сесій за секунду, необхідне, зокрема, для гарантування здійснення операцій клієнтських платежів. Найближчим часом, як тільки ситуація стабілізується, обмеження будуть зняті.

В “Укрзалізниці” також повідомили, що компанія почала відкривати продаж квитків на поїзди, що відправляються після 20 грудня. На даний момент відкрито продаж квитків на 70% цілорічних поїздів. На решту поїздів продаж буде відкрито найближчим часом.

Після реалізації усіх квитків на цілорічні поїзди, “Укрзалізниця” розпочне призначення додаткових поїздів на період новорічних та різдвяних свят.