Про це повідомили у прес-службі Державної адміністрації залізничного транспорту.

Відповідно до санітарних правил на залізничному транспорті вагони починають опалювати при температурі зовнішнього повітря +10°С та нижче, а норми зимового температурного режиму у пасажирських поїздах у дальньому сполученні становлять +18°С – +22°С.

При зниженні температури нижче, ніж 18 градусів поїзна бригада обігріває вагон перехідним опаленням. Для обігріву вагонів, що опалюються твердим паливом, залізниці вже закупили 80% від двомісячного запасу вугілля, йдеться у повідомленні.У відомстві відзначають, що вже оглянули та відремонтували  923 одиниці рухомого складу, з них 767 – на електричному опаленні. Загалом до роботи у зимовий період Укрзалізниця готує 3962 вагонів пасажирських поїздів дальнього сполучення, з них 344 одиниці пройдуть деповський, а 113 – капітальний ремонти.

«На підготовку пасажирських вагонів до зимового періоду доведеться витратити 93 млн. грн. Адже ступінь зношеності пасажирських вагонів складає 86% – половина парку виготовлені більше 30 років тому і  не відповідають сучасним вимогам якості та комфорту перевезень. Наразі вартість деповського ремонту вагона складає приблизно 85 тис. грн.., капітальний – обійдеться від 200 до 700 тис. грн. Витрати на косметичний ремонт одного вагона, його техобслуговування та підготовку до зимового періоду складають від 5 до 9 тис. грн.», – повідомляють в Укрзалізниці.