Як інформує прес-служба ЛОДА, згадане управління мер Львова Андрій Садовий неодноразова називав «корумпованим і таким, яке укладає безпідставно тимчасові договори на перевезення».

У повідомленні наводиться низка доводів, які спростовують згадані твердження та доводять, що відповідальність за транспортний безлад у місті лежить на чиновниках мерії.

Зокрема, незадоволення схемою руху розпочалось 1 січня 2012 року, коли Львівська міська рада впровадила нову мережу міських автобусних маршрутів загального користування. Через згадане нововведення без автотранспортного обслуговування залишилась низка населених пунктів, які розташовані безпосередньо біля Львова, і до січня 2012 року обслуговувались міськими маршрутами. Міські депутати при висловили незадовільну оцінку діям посадових осіб управління транспорту Львівської міської ради і особисто міському голові.

Втім, міський голова Львова звітує, що запровадження нової мережі є важливим досягненням. Недоліки він пояснює роботою приміських та міжміських маршрутів, за які відповідає управління розвитку інфраструктури ОДА.

На сьогодні лише незначна кількість міських маршрутів у місті залишились в тому вигляді, в якому були впроваджені 1 січня 2012 року. Низку нових відкрито без оголошення конкурсу. За тимчасовими дозволами автобуси курсують протягом дев’яти місяців, що не передбачено жодним нормативним документом. До цього часу не введений в дію трансферний квиток і мешканці Львова вимушені оплачувати проїзд у два рази дорожче.

Міська рада постійно висловлює обурення тим, що 15 приміських маршрутів пролягає територією міста. Наголосимо, що ними користується значна частина львів’ян. Рішення про їх відкриття приймалось згідно з діючим, на той час, законодавством. Закінчується найближчий термін дії договору про організацію перевезень на приміському маршруті у травні 2014 року. Існування цих маршрутів при запровадженні нової схеми, міські чиновники не враховували. За нової маршрутної мережі, управління розвитку інфраструктури ОДА прийняло рішення про відкриття лише одного приміського маршруту № 371 Львів АС-4 – Солонка.

В управлінні ЛОДА додають, що саме органи місцевого самоврядування мають забезпечувати будівництво автостанції з обслуговування приміських та міжміських маршрутів. У нашому випадку це Львівська міська рада, але ми маємо лише обіцянки.

Розуміючи проблеми міських автотранспортних перевезень, при ОДА створено робочу групу для вирішення проблемних питань, які виникли у взаєминах двох органів влади. Засідання групи, представники мерії відвідували нечасто. Відповідно не про всі кроки спрямовані на покращення руху в місті, знають. Наприклад, для розвантаження вулично-шляхової мережі, схеми руху окремих маршрутів, за пропозицією міської ради, відкориговано. Нечасто присутні на нарадах міські чиновники безвідповідально з усім погоджувались, але подальші їхні дії порушували прийняті рішення.

«ОДА та управління розвитку інфраструктури є організатором перевезень на приміських маршрутах, і в своїй діяльності завжди керуються інтересами пасажирів та виконують взяті зобов’язання, а мешканці надсилають до нас численні звернення щодо існування таких маршрутів», – відзначено у повідомленні.
Управління розвитку інфраструктури Львівської ОДА подасть до суду на Садового

Управління розвитку інфраструктури Львівської ОДА має намір скерувати до суду позовну заяву про захист ділової репутації.

Як інформує прес-служба ЛОДА, згадане управління мер Львова Андрій Садовий неодноразова називав «корумпованим і таким, яке укладає безпідставно тимчасові договори на перевезення».

У повідомленні наводиться низка доводів, які спростовують згадані твердження та доводять, що відповідальність за транспортний безлад у місті лежить на чиновниках мерії.

Зокрема, незадоволення схемою руху розпочалось 1 січня 2012 року, коли Львівська міська рада впровадила нову мережу міських автобусних маршрутів загального користування. Через згадане нововведення без автотранспортного обслуговування залишилась низка населених пунктів, які розташовані безпосередньо біля Львова, і до січня 2012 року обслуговувались міськими маршрутами. Міські депутати при висловили незадовільну оцінку діям посадових осіб управління транспорту Львівської міської ради і особисто міському голові.

Втім, міський голова Львова звітує, що запровадження нової мережі є важливим досягненням. Недоліки він пояснює роботою приміських та міжміських маршрутів, за які відповідає управління розвитку інфраструктури ОДА.

На сьогодні лише незначна кількість міських маршрутів у місті залишились в тому вигляді, в якому були впроваджені 1 січня 2012 року. Низку нових відкрито без оголошення конкурсу. За тимчасовими дозволами автобуси курсують протягом дев’яти місяців, що не передбачено жодним нормативним документом. До цього часу не введений в дію трансферний квиток і мешканці Львова вимушені оплачувати проїзд у два рази дорожче.

Міська рада постійно висловлює обурення тим, що 15 приміських маршрутів пролягає територією міста. Наголосимо, що ними користується значна частина львів’ян. Рішення про їх відкриття приймалось згідно з діючим, на той час, законодавством. Закінчується найближчий термін дії договору про організацію перевезень на приміському маршруті у травні 2014 року. Існування цих маршрутів при запровадженні нової схеми, міські чиновники не враховували. За нової маршрутної мережі, управління розвитку інфраструктури ОДА прийняло рішення про відкриття лише одного приміського маршруту № 371 Львів АС-4 – Солонка.

В управлінні ЛОДА додають, що саме органи місцевого самоврядування мають забезпечувати будівництво автостанції з обслуговування приміських та міжміських маршрутів. У нашому випадку це Львівська міська рада, але ми маємо лише обіцянки.

Розуміючи проблеми міських автотранспортних перевезень, при ОДА створено робочу групу для вирішення проблемних питань, які виникли у взаєминах двох органів влади. Засідання групи, представники мерії відвідували нечасто. Відповідно не про всі кроки спрямовані на покращення руху в місті, знають. Наприклад, для розвантаження вулично-шляхової мережі, схеми руху окремих маршрутів, за пропозицією міської ради, відкориговано. Нечасто присутні на нарадах міські чиновники безвідповідально з усім погоджувались, але подальші їхні дії порушували прийняті рішення.

«ОДА та управління розвитку інфраструктури є організатором перевезень на приміських маршрутах, і в своїй діяльності завжди керуються інтересами пасажирів та виконують взяті зобов’язання, а мешканці надсилають до нас численні звернення щодо існування таких маршрутів», – відзначено у повідомленні.