Про це Юрій Мельник повідомив у коментарі «Вголосу».

«Ми маємо всі підстави оскаржити результати цього конкурсу, тому що оголошення переможця було незаконним. ЛКП «АТП»1 мали взагалі не допустити до конкурсу, адже воно шулерським методом задекларувало автобуси, які використовувало на конкурсі у 2011 році», – пояснив Юрій Мельник.

Він зазначив, що після тривалого протистояння з Львівською міськрадою, вони сподівалися, що хоча б сьогодні конкурс пройде чесно, але марно.

Після оголошення результатів конкурсу секретар депутатської комісії із питань інженерного господарства, транспорту і зв’язку Львівської міської ради, «свободівець» Мирон Кузишин відзначив, що громадськість вкотре побачила маніпулювання і те,  як насправді відбуваються конкурси у Львівській міськраді.

«На прохання працівників «Успіх БМ» оприлюднити, які саме автобуси подало на конкурс ЛКП «АТП №1», голова конкурсної комісії відмовився, сказавши, що не має таких даних. Це свідоме маніпулювання, тому що в архіві ці дані мають зберігатися і члени конкурсної комісії мусіли з ними ознайомитися», – заявив він.

Також Мирон Кузишин підтвердив підозру, що в ЛКП «АТП №1» насправді немає вільних автобусів для обслуговування 47-го маршруту.

«Буквально, вчора ми комісією були на АТП №1. На цей час всі автобуси, які в них є, були задіяні на маршрутах, 12 автобусів – поламано, вільних не було. На конкурс подавалися автобуси, які вже брали участь в тендерах у попередні роки. Тому, відповідно до закону, ЛКП «АТП №1» не мало права подавати їх знову», – пояснив Кузишин.

Нагадаємо, що сьогодні у Львівській міській раді пройшов конкурс на обслуговування маршруту № 47. Прозорого конкурсу не відбулось: маршрут віддали фаворитам Садового.