Також серед HR-менеджерів популярна російська соцмережа “ВКонтакте” – там компромат на потенційного співробітника шукають 26% респондентів, а мережі LinkedIn довіряють 23% співробітників, відповідальних за найм.

В “Однокласниках” моніторять претендентів тільки 13% компаній, а Google+ виявилася найбільш непопулярною середовищем серед HR – тільки 4% шукають там інформацію про претендентів.

Перевірити активність майбутнього співробітника абсолютно у всіх вищевказаних соціальних мережах не лінуються 5% менеджерів.

Такі дані дослідження, яке провели міжнародний кадровий портал HeadHunter та консалтингова компанія Hudson на замовлення “Forbes-Україна”.

У ході дослідження було опитано 600 респондентів: HR- директорів, топ – менеджерів і власників бізнесів.

Згідно з отриманими результатами, 80% невеликих компаній перевіряють інформацію про претендентів в соціальних мережах. Майже третина з них звертають увагу на відповідність постів корпоративної етики.

Трохи менше половини компаній прагнуть більше дізнатися про потенційного співробітника в соціальних мережах. У світі не один раз бували випадки, коли компанії звільняли співробітників через неприємні висловлювання останніх у своїх акаунтах. Втім, деякі, навпаки, вважають це непоганим приводом поповнити штат.

Також, згідно з результатами дослідження, у першому півріччі 2013 найпростіше було знайти роботу фахівцям з продажу та “айтішникам”.

Крім того, чекати відкриття нових вакансій в майбутньому році не варто нікому, крім зайнятих в IT- сфері та фармацевтиці: майже половина цих компаній планує розширення штату. Решта збираються скорочувати витрати, а вакансії заміщати за рахунок ротації персоналу.

Джерело: AIN.UA