Про це повідомляє прес-служба Держпідприємництва.

Правила визначають механізм організації безпечного утримання колісних транспортних засобів (КТЗ) категорій M, N, O протягом експлуатаційного життєвого циклу автомобільним перевізником (їх власником, орендарем), автомобільним самозайнятим перевізником, а також підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності (далі – перевізники).

Дані Правила поширюються на суб’єктів господарювання, які організовують або здійснюють роботи в сфері технічної експлуатації КТС (придбання-продаж, зміст, утримання, передання на утилізацію КТЗ або їх частин), у тому числі й на підприємства автомобільного сервісу.

Зауважимо, що Правила не стосуються питань технічного експлуатації:

·                     тролейбусів;

·                     КТЗ, які експлуатують за прямим призначенням як спеціально спроектовані для підрозділів МВС, Міноборони, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Управління державної охорони, Державної служби з надзвичайних ситуацій, Державної прикордонної служби, Державної спеціальної служби транспорту, аварійно-рятувальної служби відповідно до Кодексу цивільного захисту;

·                     перегонових, спортивних КТЗ, а також тих, що виготовлені понад 30 років тому та мають колекційну цінність.

·