Як розповів директор із економіки та фінансів ПАТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев, на капітально-відновлювальний ремонт цього року мають зайти 150 вагонів. Маже 50 із них – уже відремонтовано, повідомляє «24 канал».

За словами топ-менеджера, оновлені вагони – майже як нові. У них замінено майже все, пересічний пасажир в більшості випадків за рівнем комфорту не відрізняє капітально відремонтовані вагони від нових. Але зважаючи на різницю між виготовленням нових вагонів і реконструкцією старих, уточнив він, «Укрзалізниця» більше модернізує. У тому числі і через те, що кількість нових вагонів, які можуть бути виготовлені в Україні, досить обмежена.

«А нам необхідно замінити досить велику кількість рухомого складу для того, щоб не допустити подальшого зменшення експлуатаційного парку пасажирських вагонів. Щоб не скорочувати об'єми перевезень , ми йдемо на реконструкцію. Але паралельно розвиваються і потужності національних виробників. Сподіваємося, що упродовж 4-5 років оновимо фактично весь наш пасажирський рухомий склад», – зазначив Рязанцев.

Фінансовий директор «Укрзалізниці» також запевнив, що регулярно користується послугами залізниці, тому бачить картину – скільки трапляється старих вагонів, скільки нових.

«За 2017-2018 роки ми 15 відсотків рухомого складу оновимо. За наступні роки – нарощуватимемо темпи, збільшимо кількість модернізованих і реконструйованих вагонів. І за 4-5 років досягнемо фактично повної заміни. Це означає, що пасажири як страшний сон забудуть про існування вагонів без кондиціонерів або туалети з викидами на колії. Це вони надалі бачитимуть лише в музеях», – переконаний Рязанцев.

 

«Вголос»