Щоби вирахувати об’єктивну вартість проїзду у громадському транспорті Львова, передусім необхідно дізнатися кількість пасажирів, які користуються ним. Доки ця кількість не порахована, піднімати тарифи не можна. Утім, мерія Львова нехтує цим.

Про це в ефірі “Народного толк-шоу” на телеканалі НТА заявив економіст Віктор Гальчинський.

“Сьогодні вже існують технології, які дозволяють поставити датчики і порахувати кількість пасажирів. Більше того, на одному з попередніх консультативних заходів щодо впровадження електронного квитка кілька років тому таку технологію демонстрували. Вона дозволяє рахувати не тільки кількість пасажирів, які скористалися транспортом, а й кількість тих, які оплатили проїзд, тих, які скористалися пільговим перевезенням, та кількість тих, які проїхали “зайцем”, – зазначив економіст.

За словами Гальчинського, у Львові можна було б запровадити квитки на громадський транспорт із визначеним терміном дії, наприклад – 1 година. Таке рішення дозволило б містянам економити на доїзді у віддалені частини міста: сплачувати за проїзд лише один раз, якщо з пукту А в пункт В немає прямого сполучення, а доводиться користуватися кількома маршрутками.

“Міська влада не має розглядати громадський транспорт як бізнес для себе чи для перевізників. Він має бути соціальною послугою, має бути там, де потрібен”, – додав економіст.

Прямий ефір шоу дивіться тут: