Про це йшлося під час громадського обговорення щодо можливого підвищення цін на проїзд у маршрутних таксі в Луцьку, інформує кореспондент «Вголосу».

За круглим столом зустрілися перевізники міста, представники громадських організацій, управління економіки, транспорту та зв'язку, Антимонопольного комітету, щоб обговорити питання підвищення цін на проїзд у маршрутних таксі.

Заступник міського голови Тарас Яковлев нагадав присутнім, що тариф на проїзд востаннє підвищували в травні 2014 року. Зараз вартість проїзду в маршрутках становить 2,50 грн, на чотирьох маршрутах – 3,00 грн. Вартість пального тоді становила 13,90 грн за літр, тепер середня ціна на дизельне пальне – понад 18 гривень. Тарас Яковлев запросив присутніх висловити свої пропозиції щодо нових тарифів та якості автомобільних перевезень.

В. о. голови Волинського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Сергій Луговий зазначив, що це питання вивчали. Він вважає за потрібне висловити слова вдячності перевізникам за розуміння проблем, що виникли в державі, і вони працюють тепер без прибутків. Та й кошти від пропонованого нового тарифу 3 гривні майже повністю витрачатимуть на пальне, він не покриватиме витрат на оновлення транспортних засобів. Для дітей чиновник пропонував залишили вартість проїзду 1 грн.

Свої аргументи щодо підвищення вартості проїзду висловили перевізники. Вони розповіли, що ціна запчастин зросла втричі. Якщо долар буде на рівні 26 грн, то й вартість пального за літр становитиме 21-21,5 грн, тоді доведеться робити нові розрахунки. Вони зауважували, що Луцьк у числі останніх серед міст України піднімає вартість тарифів на проїзд в автомобільному транспорті. Перевізники просили вартість проїзду для дітей підняти до 1,5 грн, тоді він буде вдвічі меншим, ніж для дорослих. Це їм допоможе вижити в цих непростих умовах. Також перевізники були одностайними в тому, що вартість проїзду необхідно піднімати.

Представники громадських організацій також обговорили питання обліку пасажирів, етики водіїв та оптимізації мережі перевезень. Можливо, під час оголошення нових конкурсів доведеться зменшувати кількість автобусів на маршрутах.

Пропозиції, висловлені під час громадських слухань, буде враховано під час підготовки проекту рішення на засідання виконавчого комітету.