Про це повідомляє «Апостроф».

Гігант мас-маркету звернув увагу на молодих українських дизайнерів: у новій колекції Zara з'явилося плаття, підозріло схоже на головний хіт бренду Omelya – сукні-футболки з написами.

«Вчора мої друзі з Ізраїлю вислали фото дівчини в сукні, яка дуже схожа на сукню Omelya T-dress, з підписом «це Zara». Спершу я не повірив, але копії на цю модель сукні зустрічалися з першого сезону, коли сукні Relax можна було зустріти всюди в Україні та Росії. Зараз ця ситуація набула більш глобального масштабу, оскільки компанія Zara випустила репліку на цю модель», – прокоментував ситуацію дизайнер Костя Омеля.

Фото модниць в сукнях Omelya публікувалися на сторінках світового глянцю: Elle, L'Officiel, Harper's Bazaar, Glamor Italia та ін. Ймовірно, це сприяло тому, щоб дизайнери Zara звернули на них увагу. Однак Костя Омеля не перший потерпілий, в минулому році Mango скопіювали дизайн demi-denims Ksenia Schnaider.

Компанія регулярно копіює речі інших брендів, випускаючи їх під своєю маркою. Часто речі з нових колекцій люксових марок з'являються в магазинах Zara ще до того, як в бутики надійдуть оригінали. Різниця полягає лише в якості і матеріалах. В результаті конкуренції як такої немає, тому що покупці Zara і клієнти Chanel перебувають в абсолютно різному споживчому сегменті.

Однак минулого року компанія потрапила в новий скандал, коли її звинуватили в «запозиченні» ілюстрації молодих художників. Скандал швидко поширився. На сторону постраждалих стали ЗМІ і громадськість. Справа завершилася судовим позовом між брендом і постраждалою стороною.