На думку пані Вікторії, основна проблема туристичної Львівщини полягає у тому, що не має цілісного продукту, який би можна було представити на міжнародному туристичному рівні».

«Нам потрібно створити базу даних туристичних об’єктів Львівської області. Відтак, з Нового Року у нас починає працювати волонтерська програма «Відкрий можливості свого краю». В рамках цієї програми, волонтери з різних регіонів Львівщини надаватимуть цікаву інформацію про місцевості. В такий спосіб ми зможемо створити промоцію регіонів і мати цілісну інформацію про них», - розповіла вона.

Як розповів заступник керівника служби продажів та маркетингу діагностичного лікувально-реабілітаційного курортного комплексу «Ріксос-Прикарпаття» Олександр Попов, щоб турист був задоволеним, потрібно однозначно впорядкувати туристичну інфраструктуру, дороги і сервіс: «Це ті речі, які відносяться до галузі гостинності», - наголосив він.

Таку думку підтримав і генеральний директор пансіонату «Славський» Олександр Кільдіяров.

«Однозначно, що в нас є велика проблема з доїздом, тобто дороги і звичайно з людьми, які в принципі не хочуть працювати і щось удосконалювати. Туристу ж потрібні розваги, кафе, ресторани, якісь крамнички з сувенірами,тобто сервіс. Але наші люди ще до цього не дійшли. В нас вже всі готуються до зимової Олімпіади 2020 року і кажуть, що тоді буде добре» - сказав він.

Також, за словами пана Олександра, на туристичному бізнесі Славська в деякій мірі позначається сезонність: «Найскладніше нам працювати у міжсезоння, літом більш-менш нормально, а зима – це наш сезон. Правда цього року гора пансіонату «Славський» працювати не буде, бо тут також є багато проблем. Справа в тому, що для того, щоб відкрити гору, нам потрібно пройти десятки інстанцій і отримати від них дозволи. Як щось не пройшов, то приходять до тебе, тобто це не закінчений процес. А так звичайно ж будемо працювати у звичному режимі. Цінова політика цього року також не поміняється», - додав Кільдіяров.

Ще одна проблема з якою зіткнулися працівники туризму – це екскурсоводи. Як зазначила заступник директора готелю «Швейцарський» Ольга Коваль, у місті недостатня кількість екскурсоводів, які знають іспанську, французьку, італійську мови.

«В більшості всі екскурсоводи володіють російською та польською мовами, коли до нас приїжджала група китайців – це взагалі була катастрофа», - додала вона.

Серед інших основних проблем у сфері туризму експерти відзначають низький рівень підготовки кадрів, погане авіасполучення і відсутність парковок у центрі міста.