У прес-службі аеропорту запевнили, що унаслідок інциденту ніхто не постраждав.

Разом з тим, у авіакомпанії, яка забезпечувала переліт із Анталії, пояснили, що посадка літака здійснювалася в тяжких погодних умовах.

«Літак [...], заходячи на посадку в міжнародному аеропорту «Київ», потрапив під пориви сильного вітру, які різко змінювали свій напрямок, з одночасним початком опадів", - вказано в повідомленні Bravo Airways у Facebook.

 

Проте під цим повідомленням клієнти авіакомпанії залишають доволі критичні відгуки про справність літака. Вони наголошують, що борт вже старий і не отримує якісного обслуговування.

«Я такого в житті, тим паче в цьому аеропорту ніколи не бачив», - зазначив очевидець події Ростислав Данилейко у Facebook-групі «Авіація України».

«MD83 bravo airways при посадці викотився за смугу, шасі не витримали і літак розбився об газон. Аварійні гірки випущені. Люди евакуюются на смугу і газон. Перші аварійні служби мчать до місця пригоди. Все миготить жовтим і синімм, - сказав чоловік.

Один із пасажирів - тернополянин Олег Жінчишин розповів ТСН, що проблеми з літаком почалися ще до посадки, а під час його «падіння» екіпаж зник й не роз'яснював людям на борту правила евакуації.

«Учора ми народилися вдруге. Емоції не передати. Коли ти падаєш і всі прощаються одне з одним та чекають своєї смерті. Було дуже страшно: літак просто падав над будинками… Ми думали - на дорозі буде приземлятися», - зазначив він.

Олег підкреслив, що не всі аварійні виходи були справними, що значно ускладнило вихід пасажирів із літака.

«Ми екіпажу не бачили зовсім. Не знаю, де вони були. Ми вчилися самостійно все це робити (евакуйовуватися, - ред.), бо з нами таке кожного дня не трапляється. Я сидів біля аварійного виходу, його відкрили - і всі почали вибігати. Але не всі аварійні виходи відкривалися. Навпроти сидів мій друг - і не міг його відкрити. Пасажири були заблоковані», - розповів він.

 

Трусити літак, за його словами, почало ще до посадки.

«Я сидів біля лівого крила, і воно все було чорним. Воно було, як земля. Але коли ми сідали, воно було вже білим. Стюард сказав, що злили паливо, мабуть, щоб менший вибух був», - зазначив він.

Разом з тим, Жінчишин поскаржився на працівників аеропорту та компанії, які нібито не змогли надати належну допомогу на території терміналу.

«У аеропорту ми попросили викликати швидку машину, тому що на борту була вагітна жінка і діти. Усі були перестрашені, а нікого не було, щоб заспокоїти чи дати води. Всі речі залишилися в літаку і ми не могли пройти контроль, тому що в нас не було нічого з собою», - розповів він, додавши, що за деякий час прикордонники таки пропустили людей, бо «ми їх дістали».

За його словами, у компанії не пояснили пасажирам, що трапилося з літаком і не зв'язувалися із клієнтами після інциденту. У аеропорту правоохоронці також порадили звертатися до компанії-перевізника за поясненнями.

Пасажири збираються висувати позов проти компанії: кілька людей вже написали заяви до поліції, крім того, частина з них працює з юристами для оформлення документів.