Так, представники відомих французьких брендів люкс-класу вже звернулися до влади із проханням звернути увагу на атмосферу насильства у французькій столиці. Компанії, серед яких Chanel та Dior, вважають, що сформована ситуація може знизити потік дуже забезпечених туристів до міста.

Видання додає, що кілька недавніх інцидентів, включаючи грабіжництво, крадіжки, а також насильство на вулицях, сильно зіпсували образ Парижа - найбільш відвідуваного туристами міста у світі.

Варто наголосити, що французькі виробники товарів класу «люкс» значну частку своїх доходів отримують від туристів, особливо від забезпечених мандрівників із Китаю.

Як зазначає The Local, китайське посольство нещодавно виступило із попередженням для співгромадян про збільшення злочинів проти багатих туристів, які стають основною метою грабіжників та злодіїв.

Видання також констатує, що імідж Парижа був зіпсований недавніми заворушеннями на вулицях, які влаштували футбольні фанати під час святкування першої за останні 19 років перемоги команди на чемпіонаті країни Парі Сен-Жермен.

Як повідомлялося, 12 травня фанати зібралися біля Ейфелевої вежі, де запалювали димові шашки, били вікна у барах та ресторанах, а також побили кількох туристів. Свій протест проти злочинності та насильства у Парижі висловили й працівники Лувру, які раніше цієї весни влаштували страйк, закривши музей для відвідувань на один день. Вони нарікали на різке зростання кількості кишенькових злодіїв, які «працюють» у Луврі.

Джерело: Кореспондент