Таку думку депутат висловила сьогодні на прес-конференції-дебатах на тему «Способи вирішення конфліктів між виконавчими органами влади та органами місцевого самоврядування».

Окрім того Ірина Сех зазначила, що дуже часто стилем роботи виконавчих органів влади як на Львівщині, так і по всій Україні, є командно-адміністративні методи.

«У чому це проявляється? До прикладу, підписується угода між Львівською обласною радою і Кабінетом Міністрів. Ніби в угоді все прописано: для чого, на які потреби мають бути спрямовані кошти, на які об'єкти, в яких розмірах, які терміни, - розповіла голова фракції ВО «Свобода» у Львівській облраді. - А як здійснюється і реалізовується ця угода? З цієї угоди відбираються ті об'єкти, які вигідні адміністрації чи депутатам, наближеним до адміністрації, або до політичної сили, яка представлена в центральних органах влади. Ті об'єкти, які є нецікаві, вони відсуваються і довгий час не фінансуються, як наслідок, ця угода не виконується».

Також Ірина Сех згадала про Програму соціально-економічного розвитку Львівщини.

«Сьогодні ми чуємо, що програма соціально-економічного розвитку напрацьовується і буде затверджена на сесії обласної ради, проте коли ми приїжджаємо в район, виявляється, що голова райадміністрації вже знає, що в нього щось з цієї програми буде. Тобто поки депутати розробляють критерії і думають над ефективним використанням коштів, то на місцях в райадміністраціях вже все домовлено та вирішено”, - наголосила депутат від ВО “Свобода”.

Зокрема, як зазначила Ірина Сех, така ситуація виникла з програмою «Шкільний автобус», який «свободівці» запропонували включити до Програми соціально-економічного розвитку. І поки депутати в комісіях вивчали це питання, то в районах голови РДА вже казали, що їм обіцяно автобус.