Законодавчим актом уточнено деякі положення чинного закону "Про телебачення і радіомовлення" з метою вдосконалення процесу ідентифікації реклами, що транслюється телерадіоорганізаціями, та посилення відповідальності за її зміст.

Закон передбачає вдосконалення системи контролю за відповідністю реклами, яка транслюється на телебаченні, законодавству України та вимогам суспільної моралі.

Так, в статті першій чинного закону внесені зміни до визначень двох понять:
під терміном "ефірний час" розуміти такий проміжок часу, в якому демонструються не лише програми чи передачі, а вся аудіовізуальна продукція, яка надається каналом;
у визначенні "логотип" передбачити, що його застосовування відбувається не лише для вирізнення програм та передач, але й для позиціонування всього ефірного часу телеканалу.

Відповідно до закону, в частині третій статті 46 чинного закону передбачається, що логотип встановлюється для вирізнення всього ефірного часу того чи іншого телеканалу.

Нагадаємо, 11 січня ВР ухвалила відповідний проект (№3631 від 20.01.2009 р.), ініційований нардепами від фракцій Народної партії О.Зарубінським, БЮТБ О.Шепелевим. Підтримали 302 з 427 народних депутатів, зареєстрованих у сесійній залі.