Про це повідомив Перший заступник Міністра інфраструктури України Олександр Малін, інформує прес-служба відомства.

«Значимість сьогоднішньої події не тільки у виділенні значного фінансового ресурсу приватній компанії, але і в потужному позитивному сигналі українському бізнесу від наших європейських колег. Стороною у цьому проекті є не держава, не муніципалітет і не державне підприємство, а приватна компанія, яка сама несе всі кредитні ризики за проектом. У Міністерства інфраструктури є чітке розуміння, що державна роль має бути не в управлінні виробництвом, а в створенні державою умов для залучення інвестицій, і приватні стивідори повинні користуватися всебічною підтримкою в цьому питанні», – зауважив Олександр Малін.

Цією угодою передбачено виділення 60 млн. доларів США на будівництво та розвиток зернового терміналу потужністю 4,5 млн тонн на рік на території Одеського морського порту. При цьому, окрім розвитку портових потужностей та зростання перевалки вантажів, Перший заступник Міністра інфраструктури відзначив ще один аспект – під час реалізації проекту будматеріали купуватимуться на вітчизняному ринку й залучатимуться чималі за чисельністю трудові колективи будівельних компаній, а відтак й зростатимуть надходження до місцевого бюджету, що є надважливо в сьогоднішній політично-економічній ситуації в країні.

Також Олександр Малін подякував керівництву ЄБРР за рішучість інвестувати в Україну в таких складних умовах та висловив сподівання, що приклад цієї співпраці наслідуватимуть й інші стивідорнікомпанії.

«Ми націлені на підтримку стивідорних компаній в Одесі, бо впевнені, що це наші ключові партнери в Україні. Сьогоднішній кредит є частиною від 250 мільйонів євро які ЄБРР готовий виділити на транспортний сектор України. Це важливий проект як для Одеси, такі для економіки України в цілому», – зазначила директор з транспортних питань ЄБРР Сью Баррет.

За словами Голови ДП »АМПУ» Андрія Амеліна, можливості причалу 1-з, який буде побудовано в рамках цього проекту, в перспективі дозволятимуть завантажувати судна з осадкою до 13,5 м.

«На сьогодні вже пройдена державна експертиза проекту. Як тільки закінчиться робота по затвердженню фінансових планів АМПУ, в Кабінеті Міністрів України буде оголошено тендер на будівництво й обрано підрядника. Проект планується закінчити до кінця 2015 року», – зазначив Голова ДП »АМПУ» Андрій Амелін.