Як інформує кореспондент «Вголосу», разом з підняттям тарифу, виконавчий комітет вирішив замовити його розрахунок в аудиторської компанії.

Протягом травня управління транспорту та зв’язку має обрати аудиторську компанію, яка матиме місяць, аби провести облік пасажиропотоку і обрахувати доцільний тариф. До повторного розгляду розміру тарифу в міській раді обіцяють повернутись на початку липня.

Водночас, проти підвищення вартості квитка виступила громадськість. Люди заявляють, що тариф 3 гривні перевізники «взяли зі стелі».

«Тариф у 2 гривні був взятий зі стелі, а тепер 3 гривні розрахували стелі. Це нісенітниця. Якщо ми не будемо знати скільки перевізники реально збирають вдень і скільки їм потрібно, ми не будемо знати на скільки треба підвищувати тариф. Спершу треба навести облік готівки. Всі ці розмови про підвищення тарифу не варті папірця, на якому вони написані», – заявили активісти на засідання виконкому.

Свою позицію перевізники аргументують тим, що вартість пального зросла на 80%. 1 лютого 2011 року тариф у 2 гривні затвердили, коли літр палива коштував 7,35 грн.  Тригривневий тариф розрахували за ціною бензину 11,7 гривень, тоді як сьогодні, жаліються перевізники, пальне вже коштує більше 14 гривень. Крім того, мінімальна заробітна плата зросла на 82%, подорожчав і ремонт автобусів.

Директор підприємства-перевізника «Міра і К» Микола Шкурган заявив, що сьогодні перевізникам коштів вистачає лише на купівлю пального, сплату податків і ремонт автобусів.

В міській раді вкотре обіцяють жорсткіше контролювати перевізників.

«Ми розуміємо обґрунтовані претензії до перевізників щодо дотримання графіків руху, чистоти і культури водіїв. Але для збереження системи громадського транспорту підняття тарифів є необхідним, за умови жорстокого контролю стандартів перевезення», – заявив в.о. директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Володимир Олійник.

Він наголосив, що раніше управління транспорту та зв’язку працювало неефективно через постійну зміну керівників – за три роки змінились чотири директори.  Втім Володимир Щир, якого нещодавно призначили керувати транспортним управління, повинен спрямувати усі зусилля на контроль за роботою перевізників.

Водночас, член виконкому Василь Косів зауважив, що вчетверте голосує за підняття тарифів і вкотре чує ті самі обіцянки.

«Чотири рази, відколи я є членом виконкому, я голосував за підвищення тарифів, це вже п’ятий раз. Чотири рази були приблизно ті самі аргументи і приблизно ті самі обіцянки, що як тільки тариф підвищиться, зразу всі інше також зміниться: культура водіїв, дотримання графіку, облік пасажирів і всі інші питання», – заявив член виконкому Василь Косів.

Перший заступник міського голови Олег Синютка запевнив, у разі, якщо тариф за розрахунками аудиторів виявиться нижчим від тарифу, який розрахували перевізники, вони будуть змушені піти з ринку.

Як інформував «Вголос», проект рішення про підняття тарифу на громадські слухання виносили двічі.

Востаннє у Львові тарифи на проїзд піднімали 1 лютого 2011 року – тоді проїзд подорожчав з 1,75 грн до 2 грн за одну поїздку.

Відзначимо, що перевізники тоді наполягали на тарифі 2,5 грн.