Депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич запропонував міським чиновникам план для розвантаження вулиць Львова, які щодня стоять у кілометрових заторах.

Про це Зінкевич написав на своїй сторінці у "Фейсбуці".

"Зі слів мешканців, після створення окремої смуги для громадського транспорту добирання на роботу стало нестерпним через постійні затори на вулицях Хмельницького, Липинського, Чорновола та прилеглих вуличках в Шевченківському районі. У той час як мешканці погоджуються з цим рішенням, воно не передбачає жодних покращень для легкового приватного транспорту", - зазначив Зінкевич.

Депутат зазначив, що зверненнями № 1022 від 13.04.2020 та №1024 від 16.04.2020 запропоновано один з варіантів подолання цієї проблеми, а саме проведення синхронізації світлофорів на вулицях Б. Хмельницького, Липинського і Чорновола за принципом «Зеленого коридору», надання дозволу великогабаритному транспорту (авто вантажопідйомністю вище 5 т) рухатися в смузі для громадського транспорту та відкриття смуг громадського транспорту для користування приватним авто у час з 21:00 до 6:00. ​Однак, за його словами, ці рішення не враховують ще однієї проблеми, а саме завантаженості міста іншими види транспорту окрім громадського та приватного.

Відтак Зінкевич пропонує надати право користування громадськими смугами окрім автобусів та маршрутних таксі таким видам транспорту:

1) комунальному транспорту міста Львова: саме комунальний транспорт Львова здійснює функцію прибирання, у тому числі бордюрів, доступ до яких є винятково зі смуги для громадського транспорту, отже вони вимушені перебувати на них задля виконання своїх професійних обов'язків;

2) спецтранспорту міста Львова, який забезпечує життя міста: наприклад щоденно розвозить продукти харчування зі складів, які знаходять за межами міста, а от точки реалізації продукції – у кожному куточку міста;

3) вантажному транспорту, який змушений користуватися сполученнями самого міста через відсутність Північної об’їзної;

4) електромобілям і гібридним авто: Львів позиціонує себе як місто, що турбується про екологію, тож власники електромобілів мають знижки та безкоштовні паркувальні місця у Львові; до того ж у 2018 році Львівська міська рада та Офіс ефективного регулювання BRDO підписали Меморандум про співпрацю у напрямку розвитку електромобільності у Львові.

"​Звертаюсь до Вас, з проханням розвантажити вулиць Хмельницького, Липинського, Чорновола та інших прилеглих вуличок шляхом виконання запропонованих вище дій", - додав Ігор Зінкевич.