Про це директор ЛКП «Львівелектротранс» Сергій Васільєв повідомив під час брифінгу журналістам 31 жовтня, передає кореспондент «Вголосу».

Це трамвай дещо коротший – трьохсекційний, аніж його попередник, який є п'ятисекційним, тому він менше створюватиме затори на дорогах.

Трамвай повністю низькопідлоговий, має 35 сидячих місць, а загалом може вмістити 160 пасажирів. Довжина трамвая – 19,6 м. Його вартість 11 млн 890 тис. грн. Для керування трамваєм спеціальний інструктаж пройшло троє водіїв, стаж яких близько 30 років. Салон та кабіна водія мають кондиціонер, влаштовано відеоспостереження тощо.

За словами Сергія Васільєва, цей трамвай – це передусім комфортність і безпека для пасажирів.

«Львову потрібно щороку оновлювати рухомий склад. «Звісно, один-два трамваї нічого не вирішать, але на новій сихівській лінії планується мінімум 14-16 трамваїв, які потрібні для того, щоб вивезти мешканців Сихова до центру. І над цим ми якраз зараз працюємо, над технічною документацією, відпрацьовуємо маршрут», – каже він.

Перший трамвай «Електрон», зізнається чиновник, ламався, однак це були не серйозні поломки, які виправляли максимум за три дні.

«Це характерно для будь-якої одиниці техніки, яка вийшла на лінію і починається її технічне випробування. Не можливо у новому транспортному засобі все передбачити, тому ми завжди підказуємо «Електрону», які є негаразди і що варто удосконалити», – каже він.

Мер Львова розповів, що крім нового трамваю і тролейбусу, до кінця року «Електрон» випустить ще електробус. Трамваями вже цікавився Київ. Росія. Так само львівськими трамваями, на думку Садового, можуть зацікавитися поляки, Прибалтійські країни,  німці, Латинська Америка. Місто, за словами Садового, щороку купуватиме нові трамваї «Електрону», зокрема для сихівського напрямку. Також він додав, що вони будуть ініціювати відновлення державної програми щодо співфінансування закупівлі нового електротранспорту.