Президент Володимир Зеленський розпорядився утворити Офіс президента України шляхом реорганізації та скорочення чисельності працівників Адміністрації президента.

Відповідний указ №417/2019 від 20 червня оприлюднено на сайті Глави Держави, і він набуває чинності з дня опублікування.

"Офіс президента України є постійно діючим допоміжним органом, основним завданням якого є організаційне, правове, консультативне, інформаційне, експертно-аналітичне та інше забезпечення здійснення президентом визначених Конституцією повноважень", – сказано в указі.

Структура Офісу президента буде такою:

  • Керівник Офісу президента України;
  • Перший заступник керівника Офісу президента України;
  • Заступники керівника Офісу президента України;
  • Керівник Апарату Офісу президента України;
  • Перший помічник президента України;
  • Помічники президента;
  • Радники президента;
  • Прессекретар президента України;
  • Уповноважені президента України;
  • Представники президента України;
  • Кабінет президента України;
  • Кабінет керівника Офісу президента України;
  • Директорат з питань правової політики;
  • Директорат з питань зовнішньої політики;
  • Директорат з питань національної безпеки та оборони;
  • Директорат з питань юстиції та правоохоронної діяльності;
  • Директорат з питань регіональної політики та децентралізації;
  • Директорат з питань економічної політики;
  • Директорат з питань внутрішньої та гуманітарної політики;
  • Директорат з питань інформаційної політики;
  • Департамент документального забезпечення;
  • Департамент з питань Державного Протоколу та Церемоніалу;
  • Департамент з питань громадянства, помилування, державних нагород;
  • Департамент з питань звернень громадян;
  • Департамент доступу до публічної інформації;
  • Департамент управління персоналом;
  • Департамент інформаційних технологій;
  • Департамент забезпечення зв'язків із Верховною Радою України та Кабінетом Міністрів України;
  • Департамент забезпечення діяльності уповноважених, представників та роботи Офісу gрезидента України;
  • Режимно-секретний департамент.

Перший помічник президента, помічник президента, радники президента призначаються на посади та звільняються з посад президентом, який безпосередньо координує їхню діяльність.

Штатний розпис Офісу президента затверджує керівник апарату Офісу президента.

Керівник Офісу президента має у двотижневий строк подати проєкт положення про Офіс президента України.

Комісію з реорганізації АП в ОП очолить заступник керівника апарату Адміністрації президента – керівник Головного департаменту документального забезпечення Ігор Стасенко. Він має затвердити склад комісії з реорганізації і забезпечити її заходи.

"Працівникам Адміністрації президента продовжуватимуть виконувати покладені на них посадові обов’язки до припинення в установленому порядку трудових відносин із ними", – йдеться в указі.

Фінансове, матеріально-технічне та інше забезпечення діяльності Офісу президента буде здійснювати Державне управління справами. Умови оплати праці працівників ОП визначить Кабінет Міністрів.

Нагадаємо, що президент Володимир Зеленський планує з часом перемістити Адміністрацію президента з центру Києва, а на вулиці Банковій створити художній музей.