Facebook у середині березня посилить політику розміщення реклами стосовно виборів в Україні.

Про це повідомила продакт-менеджер Facebook Сара Шифф, передає “Інтерфакс-Україна“.

Аби запобігти зовнішньому впливу, соцмережа почали тимчасово забороняти зарубіжну передвиборчу рекламу щодо України та планує встановити нові правила.

“Крім цього, в середині березня ми маємо намір встановити в Україні нові правила розміщення політичної реклами, аналогічні тим, які раніше було встановлено в США, Бразилії, Індії та Великій Британії”, – сказала Шифф.

Нові правила передбачають жорсткішу ідентифікацію осіб, які розміщують таку рекламу. Facebook вимагатимемо від осіб надавати документи про ідентифікацію особистості та підтвердити, що вони є тими, ким себе називають.

“Це одне з наших зобов’язань: забезпечити, щоб за політичною рекламою у Facebook стояли справжні люди”, – наголосила вона

Крім того, можна буде побачити більше інформації про виконавців, скільки часу було витрачено на рекламу, скільки вона зібрала емоцій, чи є вона актуальною, вік, стать, місце особи. Вся інформація буде розміщено в, так званій, бібліотеці реклами, яка доступна для загального ознайомлення.

Нагадаємо, що кіберполіція та Facebook співпрацюють для блокування не верифікованих акаунтів кандидатів у президенти України.

Як писав “Вглос”, Велика Британія звинуватила Цукерберга у викраданні даних.