21 серпня в ефірі грузинської телекомпанії «Руставі-2» не транслювалася новинна програма «Кур’єр», запланована на 12 годину дня. Замість неї канал показав художній фільм.

Про це повідомляє "Радіо Свобода".

За словами джерела "Радіо Свободи" в телекомпанії, керівництво каналу вело переговори з журналістами про те, щоб денний випуск «Кур’єра» вийшов в ефір, як зазвичай, о 15:00. Однак, за словами співрозмовника журналістів, працівники інформаційної служби «перебувають у режимі бойкоту». Він також повідомив, що знімальні групи не виїхали на зйомки, нема охочих і провести новинну програму.

За словами одного зі співробітників «Руставі-2», причина бойкоту полягає в тому, що в журналістів немає гарантій невтручання керівництва каналу в редакційну політику.

21 серпня в ефірі каналу не було також ранкових новинних програм: замість передач, які зазвичай виходять о 9 і 10 ранку, транслювали серіали. На сайті телекомпанії з ночі не оновлювалася новинна стрічка.

Напередодні новий генеральний директор «Руставі-2» Паата Салія повідомив про звільнення кількох провідних журналістів телекомпанії, зокрема Георгія Габунії, який у липні в прямому ефірі нецензурно вилаяв президента Росії Володимира Путіна.

Після цього ведучі «Кур’єру» Діана Джоджуа і Міхеїл Сесіашвілі у прямому ефірі заявили про відставку на знак протесту проти звільнення своїх колег новим керівництвом каналу.

У липні Європейський суд з прав людини ухвалив, що «Руставі-2» був незаконно відібраний у колишнього власника – бізнесмена Кібара Халваші. У серпні підприємець заявив, що канал накопичив значні борги і буде проданий.

Колишній генеральний директор «Руставі-2» Ніка Гварамія негайно заявив, що єдиним покупцем, найімовірніше, стане голова владної партії «Грузинська мрія» мільярдер Бідзіна Іванішвілі. В опозиційних колах висловлюється побоювання, що Москва спробує встановити контроль над телекомпанією для посилення впливу на зовнішню і внутрішню політику країни.

Нагадаємо, вчора генеральний директор каналу “Руставі-2” Паата Салія заявив про звільнення Георгія Габунії і низки інших провідних журналістів телеканалу через конфлікт інтересів.